trenerzy

Poznajcie naszych trenerów. Bez nich Pomysłowy Świat, nie byłby tym samym miejscem. Są sercem tego przedsięwzięcia. Żyją i pracują z pasją. Szaleni, ale i odpowiedzialni. Kreatywni, ale nie nazbyt próżni by narzucać swoje wizje innych. Staną się towarzyszami Waszych dzieci w drodze odkrywania ich własnej supermocy, jaką jest p o m y s ł o w o ś ć!
MARTA LIPSKA- GĘDZIOROWSKA
Jestem psychopedagogiem kreatywności z uprawnieniami trenerskimi w ramach międzynarodowego programu edukacyjnego "Odyseja Umysłu" oraz Trenerem Umiejętności Społecznych. W 2000 roku zaczęłam realizować swe wielkie wyzwanie jakim było przekonywanie dyrektorów szkół i przedszkoli, że trening twórczości jest jednym z ważniejszych czynników wpływających na proces myślenia twórczego dzieci i młodzieży. W 2005 roku narodził się Pomysłowy Świat.
Pomysłowy Świat sprawia że sama jestem sobie sterem i okrętem. Pozwala mi podejmować decyzje, rozwijać się, wymaga elastyczności działania, jest moim ogromnym wyzwaniem i indywidualnym treningiem pomysłowości. Na każdym polu zmusza mnie do myślenia, inicjatywy, elastyczności. Robię to co kocham. Jestem na stałe związana z kilkoma warszawskimi placówkami. Wśród nich są takie, z którymi współpraca sięga samych początków. To dla nas najlepsza rekomendacja.
Każdego dnia zarażam się od dzieci ich pomysłowością i roznoszę te czarodziejskie bakterie dalej w świat, wzmacniając ciekawość poznawczą dzieci, pobudzając ich emocje i prowokując do spontanicznej aktywności twórczej.
Prywatnie jestem mamą Mai i Julka, zapalonym ogrodnikiem –amatorem, fanką pism wnętrzarskich, dalekich podróży, mrocznych kryminałów i autorką tysiąca myśli, które nigdy nie wyjdą z szuflady.
MIRA CHLEBICKA
Jestem absolwentką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim, a także zarządzania i inżynierii produkcji na Politechnice Warszawskiej. Doświadczenie pedagogiczne zdobywałam działając wiele lat w harcerstwie – początkowo prowadząc gromadę zuchów, później kształcąc kadrę. W ramach harcerskiego działania odwiedziłam obóz skautowy w USA, gdzie pracowałam podczas wakacji. Przez 3 lata byłam członkiem zarządu Stowarzyszenia Kajakowego Ważka, gdzie organizowałam m.in. niestandardowe spływy kajakowe oraz wydarzenia, także skierowane do dzieci, takie jak festyn kajakowy, czy spływ dla dzieci z rodzicami. Obecnie pracuję jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w Niepublicznej Szkole „Trampoline”.
W wolnych chwilach zajmuję się wszystkim tym, czego jeszcze nie robiłam. Ukończyłam zawodowy kurs masażu, amatorsko zajmuje się grafiką komputerową i montuje filmy, uczę się śpiewu, w razie potrzeby obsłużę maszynę do szycia, zagram na gitarze i wykręcę samochodem z przyczepą pełną kajaków. Najchętniej zajmuję się jednak wymyślaniem i realizacją nowych, autorskich projektów.
EWA PIERNICKA
Jestem pedagogiem specjalnym. Ukończyłam studia licencjackie na specjalizacji oligofrenopedagogika, na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Naukę kontynuowałam na Warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku resocjalizacja. W międzyczasie zostałam trenerem TUS i ukończyłam studia podyplomowe z edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu. Aktualnie jestem wychowawcą w jednej z warszawskich szkół, pracuję jako nauczyciel wspomagający i prowadzę indywidualne zajęcia rewalidacyjne.
Wakacyjny czas dzielę między odpoczynkiem a wyjazdami na turnusy rehabilitacyjne, podczas których pełnię rolę terapeuty.
W swojej pracy stawiam na otwartość, rozmowę i pozytywne nastawienie. Staram się zarażać dzieci ciekawością i chęcią odkrywania świata w ich własny, wyjątkowy sposób. Najważniejsze jest dla mnie by dzieci wierzyły w siebie i swoje nieskończone możliwości, dlatego zawsze staram się je wspierać i zachęcać do rozwijania swoich pasji, odkrywania nowych rzeczy i poszerzania horyzontów.
W wolnym czasie uwielbiam podróżować, tworzyć scrapbooking, czytać dobre książki i próbować nowych sportów.
KALINA KLIMASZEWSKA
Ukończyłam Pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Warszawskim oraz Animację Społeczno-Kulturową i Pedagogikę kreatywności na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Jestem słuchaczką Studiów podyplomowych z zakresu Arteterapii z elementami terapii pedagogicznej. W wolnych chwilach poświęcam się sztuce i tworzeniu wegańskich przepisów kulinarnych. Od kilku lat pracuję w warszawskich szkołach podstawowych na stanowisku wychowawcy. Praca z dziećmi to jednocześnie moja pasja, która sprawia mi prawdziwą satysfakcję i radość. Rozwój kreatywności i wspieranie poszukiwań indywidualnych uzdolnień traktuję priorytetowo. Każdy młody człowiek dysponuje potencjałem, który z zaangażowaniem pomagam odkrywać i pielęgnować.
KATARZYNA CHMURA
Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach. Przez wiele lat byłam nauczycielką w przedszkolu "Zielona Ciuchcia" w Warszawie. Od 2014 roku pracuje jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Zdobyte przez te lata doświadczenie w pracy z dziećmi, przebyte szkolenia i kursy sprawiły, że wyczuwam potrzeby i nastroje młodych ludzi. Dzieci czują się przy mnie bezpieczne i spokojne, a pozytywne relacje, które tworzymy podczas nauki ułatwiają im, ich indywidualny rozwój.
Przez wiele lat byłam instruktorką ZHP organizującą biwaki, rajdy, warsztaty i ogniska oraz opiekującą się dziećmi i młodzieżą na obozach letnich. To doświadczenie nauczyło mnie znakomitej organizacji, która nieraz wymagała nie lada pomysłowości, dlatego sama wiem jak umiejętność korzystania z technik i metod twórczego rozwiązywania problemów bywa w życiu pomocna.
Prywatnie uwielbiam wędrować po górach, słuchać dobrej muzyki oraz treningi z moim ukochanym psem.
PAULA BRZOZOWSKA
Jestem absolwentką kierunku Edukacji Artystycznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Specjalizacja ta zaraziła mnie wieloma inspirującymi wartościami, które kształtują nie tylko przyszłych artystów, ale także trenerów, mentorów i pedagogów. W sztuce wszystko jest ze sobą połączone- emocje, ruch, dźwięk, obraz. Trener z takim doświadczeniem potrafi podejść do swoich uczniów całościowo, uwzględniając zarówno ich emocje jak i potrzeby intelektualne. Potrafi wyzwolić w nich pasję do tworzenia, ale przede wszystkim odkrywania, poszukiwania, dostosowując metody do indywidualnych potrzeb swoich podopiecznych. Kontakt z dziećmi daje mi dużo satysfakcji. Bardzo lubię podczas zajęć Twórczego Myślenia wchodzić w świat dzieci i patrzeć na świat ich oczami. W pracy uwielbiam także uczyć sztuki poprzez zabawę i wolności w wyrażaniu siebie, staram się stworzyć bezpieczną przestrzeń dla każdego dziecka. Wolny czas spędzam kreatywnie, najczęściej zajmuję się rysunkiem, malarstwem i rzeźbą.